A 2018-as Genfi Autószalon

2018.03.09.

3 perc

Mi történt idén Genfben az általunk forgalmazott márkák bemutatóin?

A Schiller Autó Család által forgalmazott márkák közül szerepeltette magát Svájcban a Fiat, a Škoda és a Toyota is. Számtalan újdonság, új irányvonal kezd kirajzolódni az autógyártóknál, amit a koncepcióautók tömkelege és a frissen bemutatott új modellek sora is jól tükröz. Az autóipar átalakulóban van. Gyorsan tekintsük is át ABC sorrendben, hogy ki mit hozott magával erre a hatalmas kiállításra!


Fiat

Az olaszos sportosságot hozta át a szomszédból a Fiat. Az S-Design és az 500-as Mirror család és a konnektivitás köré építette megjelenését.

S-Design

Harapósan sportos, jó kiállású palettával gyönyörködtette a szemeket. A 124 Spider, a Tipo és az 500X szteroidozott kiviteleit csodálhattuk meg.

Škoda

Számtalan újdonság látott napvilágot. A rivaldafény a Vison X-re, az új Fabiára és a Kodiaq L&K-ra irányult. 

Fabia

A vagány városi kisautó még csinosabb lett! Ráncfelvarrásának köszönhetően megújult az eleje és a hátulja is, aminek különösen jó karaktert kölcsönöznek a LED fényszórók. Természetesen a belsejéről se feledkeztek el, ami továbbra is az egyik legpraktikusabb a saját mezőnyében.

Vision X

Folytatódik a SUV offenzíva, ráadásul nem is akárhogyan. Az aktív városi életre tervezett koncepció autó formája letisztult felületeivel és határozott vonalaival ismét a cseh kristályos Škoda kialakítást hozza új lendületbe. A meghajtása is egy új korszak előfutára, hiszen CNG meghajtásával, elektromos motorjaival és kardán tengely nélküli négy kerék meghajtásával valami egészen újat álmodtak meg a mérnökök.

Kodiaq Laurin&Klement

A Škoda két alapítójáról tiszteletből elnevezett legmagasabb, prémium felszereltségi szint bevezetését a Kodiaqnál most mutatták be. Ez a „köntös” egyébként is arról híres, hogy eszméletlenül dögössé varázsolja a Škodák belsejét – most sem hagyott minket cserben.

Octavia RS 245 / Challenge Plus

245 hűséges paripa bújik meg a motorháztető alatt az új Octavia RS-ben. Most mutatkozott be ennek a Challenge Plus felszereltsége, ami még sportosabbá varázsolja az autót kívül-belül.

Toyota

A japán autógyártó sem serénykedett újdonságokkal kápráztatni a közönséget. Bemutatkozott az új Auris és Aygo is, de a legnagyobb meglepetést és örömöt a Supra visszatérése okozta.

Auris

A 2018-as Genfi Autószalonon ünnepli világpremierjét a harmadik generációs Toyota Auris, amit Angliában gyártanak majd. Az eddiginél is dinamikusabb formatervvel, valamint a Toyota kettős hibrid-stratégiáját útjára indító, vadonatúj, kétliteres full hibrid hajtáslánccal lép színre. Az új hibrid hajtáslánc, és a tény, hogy a Toyota a C-HR-hez hasonlóan új Aurishoz már bemutatásától kezdve nem kínál majd dízel hajtást, alapjaiban rajzolhatja át a dízelektől tömegével elforduló flották piacát is.

Aygo

Faceliften esett át a legkisebb Toyota is, ami ennek köszönhetően igazán stílusos városi kisautó lett. A mérnökök megerősítették az Aygo fiatalos és különleges arculatát és az autó menetdinamikáját és vezetési élményét is magasabb szintre emelték. Nemsokára kipróbáljuk! Nézzétek majd a Schiller TV-t! (schiller.hu/tv)

Supra 

Bemutatkozott a GR Supra vesenyautó-tanulmány, ami az ikonikus Supra nem csak versenypályára, hanem közútra való visszatérésének előfutára. Alig várjuk, hogy láthassuk az utcai sportautó verzióját!