Nem egészen egy évvel a piaci bevezetés után máris több mint százezer megrendelés futott be az Opel Insignia új generációjára.
Az új Insigniát 1,5 – 2,0 literes, négyhengeres, kivétel nélkül turbófeltöltésű benzin-, illetve dízelmotorok hajtják, hatfokozatú manuális, vagy hat-nyolcfokozatú automatikus váltóművön keresztül. A legnagyobb teljesítményű benzin- és dízelmotorokat meg lehet rendelni az innovatív Torque Vectoring összkerékhajtással is.
Az Insignia új nemzedéke nemcsak magánautóként, hanem flottajárműként is nagyon attraktív – épp nemrég tüntették ki Nagy Britanniában a „Company Car Today CCT100” díjjal. Tulajdonosainak nagy előny a számos élvonalbeli műszaki megoldás, mint például az ACC (Adaptive Cruise Control) adaptív sebességszabályozó, amely tartja a megszabott követési távolságot is. Az IntelliLux LED mátrixfényszóró automatikusan és folyamatosan alkalmazkodik a mindenkori közlekedési helyzethez, anélkül, hogy elvakítaná a szembejövőket. Végül, de nem utolsósorban, kívánságra beépítik az AGR (Aktion Gesunder Rücken e.V. – Egészséges Hát Munkacsoport) szakértői által minősített ergonomikus üléseket. Ráadásul az új Insignia összesített üzemköltsége kedvezőbb, mint vetélytársaié a volumen- és a prémiumszegmensben.
Eddig tízből kilenc Opel Insigniát az opcionális, szuper-modern Navi 900 IntelliLink infotainment-berendezéssel rendeltek meg, amelyhez nyolccolos, színes érintőképernyő tartozik. Ráadásul a Navi 900 IntelliLink egyaránt kompatibilis az Apple CarPlay és az Android Auto rendszert futtató mobilkészülékekkel, ezáltal behozza az okostelefonok világát az autóba. Ha pedig nem hiányzik az OnStar sem, akkor az utasok rácsatlakozhatnak okostelefonjukkal a nagy teljesítményű 4G/LTE WLAN-Hotspotra[1], és például tiszta, zajmentes zenehallgatást élvezhetnek az internetes audio-streaming jóvoltából.